Vrijwilligers avond!

In het clubhuis werd er op 4 oktober een vrijwilligersavond gehouden. Alle leden, de spelers van d’Ommerdieck en degenen, die hand – en spandiensten doen  ,waren uitgenodigd. Er waren 16 leden gekomen. Zij werden erg verwend met drinken en hapjes. Maar eerst  gaven Robert en Harry een rondleiding door het nieuwe clubhuis. Hoe ver is het gevorderd, hoe komt het terras er uit te zien? De leden kregen nu een goede indruk van het clubhuis, dat hopenlijk in januari in gebruik kan worden genomen tijdens de nieuwjaarsreceptie.

Na terugkeer in het clubhuis werd er bingo gespeeld om mooie prijzen. Iedereen deed fanatiek mee. Tussen de rondes door was er een blijk van waardering voor de scheidsrechters. Loes en Klaasje gaven de scheidsrechters Robert Batterink, Gert Timmerman, Michiel Huzen en Roel Kikkert een attentie. Op zaterdag kregen Nienke Rijkeboer en Carla Aalbers ook deze attentie. Want zonder scheids geen wedstrijd !!!

Daarna was er nog een laatste ronde van de bingo, waarbij het er heet aan toe ging. Tot slot nog een gezellig samenzijn.