Alvasi Reclame nieuwe hoofdsponsor van KV d’Ommerdieck!

Na het vieren van het 40-jarig bestaan eerder dit jaar én het nieuwe clubhuis dat steeds meer vorm krijgt, heeft KV d’Ommerdieck ook een nieuwe hoofdsponsor gevonden. Alvasi Reclame uit Nieuwleusen, bekend van zijn verschillende reclame-uitingen op voertuigen; gevels; bedrijfskleding, heeft zich voor drie jaar verbonden aan de korfbalvereniging. ‘Samen willen we de zichtbaarheid van zowel de korfbal, als Alvasi Reclame vergroten’, aldus gloednieuwe hoofdsponsor Erik Fieten, eigenaar Alvasi Reclame. KV d’Ommerdieck heeft naast de shirtsponsoring van Alvasi Reclame, ook een bord van Alvasi Reclame op het sportpark van SV Nieuwleusen en daarnaast wordt nog nagedacht over toekomstige sponsoruitingen in onder andere het nieuwe clubhuis.

Wij kijken uit naar een duurzame en plezierige samenwerking.