Oefen wedstrijden Zaalseizoen 18/19

Afgelopen zaterdag hebben de teams van korfbal vereniging d’Ommerdieck hun vrije zaterdag opgezegd om zich extra voor te bereiden om het aankomende seizoen.
De D’s hebben de dag afgetrapt met een oefenwedstrijd tegen Hellas ’63 D3. Dit met groot succes want er werd winst geboekt door onze jeugd. Hierna ging het 2e van start, net als de D’s tegen Hellas ’63 echter dit keer tegen het 3e van deze club. Dit was een uitdagende wedstrijd, het 2e kwam aan de leiding en behield deze netjes, maar een aantal keren wist Hellas het verschrikkelijk spannend te maken door goed te scoren en bij te blijven. Echter heeft ook het 2e winst geboekt. Hoewel de B’s geen wedstrijd hadden, waren zij toch fanatiek aanwezig en hebben zij tussen de wedstrijd van het 2e en 1e een uurtje gebruik gemaakt van de zaal en lekker getraind!

Het 1e had meer moeite met hun tegenstander, het wedstrijdsecretariaat had et 4e van Sparta uit Zwolle weten op te trommelen. Na een moeizame start van d’Ommerdieck, wisten zij toch nog gevaarlijk te blijven, echter moest het toegeven dat Sparta te sterk was en heeft helaas verloren. Echter het belangrijkste van deze dag was dat er geoefend kon worden met opstellingen, er meer uitgeprobeerd kon worden waardoor er toch weer veel geleerd was. Check de foto’s hieronder!