d’Ommerdieck verliest nipt van Regio’72

De tweede wedstrijd van d’Ommerdieck 1 werd thuis gespeeld tegen Regio’72 3 uit Vaassen. In de opstelling deden twee A junioren mee: Vera Prins en Denise Schuurman. In de aanval: Martin Alteveer, Jasper Ekkelenkamp, Denise Schuurman en Gerja Eykenaar. In de verdediging: Jasper Batterink, Gert Timmerman, Vera Prins en Miranda Huzen.

Regio’72 speelde snel en schoot vaak, maar met volledige inzet van het hele team kon d’Ommerdieck in de eerste helft bijblijven.
d’Ommerdieck kwam met 2-0 voor. Na een tijdje spelen werd er gewisseld: Stefan van Veldhuizen kwam in het veld voor Gert Timmerman en Janniek Talen voor Denise Schuurman. Jasper Ekkelenkamp raakte geblesseerd en Gert Timmerman kwam weer in het veld. Na 9-8 door Janniek Talen was de ruststand 9-9. Na rust wist Miranda Huzen gelijk te scoren en werd het 10-9. Helaas maakte Regio’72 het snel weer gelijk. Het werd 10-10. Miranda zorgde voor het laatste doelpunt van d’Ommerdieck, de twaalfde. De eindstand werd 12-16.

De doelpuntenmakers van deze wedstrijd waren:
Martin Alteveer 4x
Jasper Batterink 3x