Opendag en opening van de Spil

Zaterdag 1 september houd SV Nieuwleusen open dag. Hier is het mogelijk om het nieuwe clubhuis van S.V. Nieuwleusen en korfbalvereniging d’ Ommerdieck te bezichtigen! Neem familie, buren, vrienden en vriendinnen mee! Van 11:00 tot 14:30 uur is het nieuwe clubhuis en het nieuwe meubilair te bezichtigen. Tevens is er de opening van de Spil waar onze vereniging zelf ook een rol in speelt. Er is namelijk van 13:00 tot 14:00 een korfbal demo te zien in het nieuwe complex. Hierin laten zowel jongere als oudere leden zien hoe leuk de korfbal sport wel niet is! Dus kom gerust hier ook langs om te kijken.

Alvast een voorproefje van de kantine!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *