Korfbaljeugd komt weer in de zaal in actie!

De veldcompetitie van korfbalvereniging d’Ommerdieck is afgelopen en de voorbereidingen voor de zaalcompetitie zijn gestart. Het KNKV heeft het concept wedstrijdprogramma bekend gemaakt, maar of de competitie daadwerkelijk op 21 november start, is maar de vraag.

Ondertussen kan er door de jeugd wel getraind worden. De A junioren zijn maandag 26 oktober al begonnen en woensdag 28 oktober is de beurt aan de jongste jeugd om 17.30 uur en daarna van 18.30-19.30 de C’s en de A’s. De trainingen zijn in de sporthal van de Spil.

Wie er belangstelling heeft om een keertje mee te doen, is van harte welkom. Graag van te voren even contact op nemen met onze voorzitter (die bestuurspagina voor contact gegevens) voor afstemming, vanwege Corona willen we graag van te voren even duidelijke afspraken maken en de regels van de spil communiceren!