Geslaagd school korfbal toernooi!

Op 13 maart werd er voor de groepen 4 en 5 van alle basisscholen in Nieuwleusen het jaarlijkse schoolkorfbaltoernooi gehouden. Er deden 22 teams mee, die in 3 poules speelden in de sporthal van de Spil.

De organisatie was in handen van Marco Hollak, die de clinics had verzorgd en de leiding van deze middag had Lukas van Eerden. Korfbalvereniging d’Ommerdieck zorgde voor de kameleons, dit zijn de scheidsrechters, die met de teams meespelen. Er werden spannende wedstrijden gespeeld en er werd veel gescoord.

Na afloop bedankte Robert Batterink ,de voorzitter van d’Ommerdieck, Marco Hollak en Lukas van Eerden en ook de leden van d’Ommerdieck.voor hun inzet. Klaasje Rumpf zorgde voor de prijzen,de bloemen en de attentie.

De eerste prijs ging naar de Boefjes (de Wegwijzer), de tweede prijs naar de Boeven (de Zaaier) en de derde prijs was voor de Korfknallers (ook de Zaaier) Op de vierde plaats eindigden de vijf kleine boefjes van de Planthof.

Op woensdag 20 maart is er het vriendjes- en vriendinnetjes toernooi in de sporthal van de Spil van 16.15 – 17.30 uur. Iedereen is welkom.