d’Ommerdieck behoudt de tweede plaats

Woensdagavond speelde d’Ommerdieck tegen Centrum 1 uit de Krim.

Miranda Huzen stond in de basis in plaats van Esther van Dijken. d’Ommerdieck begon de wedstrijd goed. Na tien minuten was de stand 4-0! Centrum kwam daarna terug en maakte er 4-2 van. Nadat d’Ommerdieck er 6-2 van gemaakt had, wist Centrum er nog twee te scoren waardoor het 6-4 werd. De ruststand was 7-4.

In de tweede helft kwam Robert Batterink in het veld voor Jasper Ekkelenkamp. Gelijk daarna scoorde Centrum een doelpunt waardoor het 7-5 werd. Na dit doelpunt was er een periode van 20 minuten waarin niet werd gescoord.

Pas tien minuten voordat de wedstrijd was d’Ommerdieck weer op schot. Het werd toen 9-5. Centrum scoorde hierna haar laatste doelpunt. De eindstand werd 11-6. Door deze overwinning blijft d’Ommerdieck op de tweede plaats staan

Doelpuntenmakers : Martin Alteveer 3x, Stefan van Veldhuizen 3x, Gerja Eijkenaar, Jasper Batterink, Miranda Huzen, Nienke Rijkeboer en Astrid Aalbers allen 1x.

Zaterdag 12 oktober speelt d’Ommerdieck in Vriezenveen tegen Amicitia 4 om 14.00 uur.