Steun de d’Ommerdieck met je glasvezel aanmelding

Doneer jij gratis €10,- aan korfbalvereniging d’Ommerdieck met glasvezel?
Dat kan. Want elke aanmelding via d’Ommerdieck levert de vereniging €10,- op. Je vraagt je waarschijnlijk af: hoe werkt dat?

Als volgt. d’Ommerdieck is een samenwerking begonnen met Voscomtronics. Voscomtronics is een adviseur voor iedereen die meer informatie wil over glasvezel of een keuze moet maken tussen de verschillende aanbieders. Kies jij voor glasvezel en doe je dat bij Voscomtronics op aanraden van ons? Dan krijgt d’Ommerdieck €10,- voor elke aanmelding.

Daar blijft het niet bij. Want haalt Nieuwleusen een dekking van 40%, dan verdubbelt Glasvezel Buitenaf het bedrag. Dat betekent geen €10,-, maar €20,- per aanmelding.

Wat moet ik daarvoor doen?
Laat je gegevens achter via www.vct-ommen.nl/glasvezel. Voscomtronics maakt een advies voor je op en beantwoord je vragen via mail, telefoon of via een persoonlijk gesprek (bij je thuis). Dit is voor jou geheel kosteloos en vrijblijvend. Simpelweg aanmelden via Voscomtronics kan natuurlijk ook. Vermeld dan wel even dat je via d’Ommerdieck komt.

Waarom glasvezel?
Glasvezel: de toekomst als het gaat om je internet-, telefonie- en tv-verbinding in huis. Wellicht dat je nu denkt: maar ik heb toch goed internet? Of mijn TV-signaal is toch prima? Het stijgende gebruik van internet vraagt om een andere aanvoer. Niet ADSL, niet Coax, maar…. Glasvezel!

Wil je weten waarom je zou moeten kiezen voor glasvezel? Kijk dan op www.vct-ommen.nl/glasvezel. Voscomtronics kan je daar ook alles over vertellen. Het is in bijna alle gevallen niet duurder dan je huidige abonnement. Mocht je ná 2 december (dé deadline) alsnog glasvezel in huis willen, dan kost je dat minstens €995,-. Zeker de moeite waard om je even te laten informeren.

Meld je je aan via Voscomtronics bij één van de providers, dan krijgt d’Ommerdieck €10,-! Doen dus.

[maxbutton id=”1″] [maxbutton id=”2″] [maxbutton id=”3″]