Corona Update

Beste leden,

Gisteravond werden we als sport vereniging wederom geconfronteerd met zwaardere maatregelen om het corona virus tegen de gaan. We zijn blij dat we als vereniging nog een corona gevallen hebben gehad de afgelopen periode. Helaas hebben we wel moeten besluiten het clubhuis de komende tijd te sluiten. De kleedkamers blijven voor nu nog open, hier kan je gebruik maken van de WC.

Begin november staat de ledenvergadering gepland. Als bestuur hebben we besloten te onderzoeken naar een andere vorm dan fysiek bij elkaar te zijn. Binnenkort komen we met een update hierover, wel kunnen we aangeven dat de ledenvergadering fysiek in het clubhuis niet plaatsvindt.

Komende weken spelen we nog uit, kijk voordat je vertrekt via de app naar de updates van de regels bij de uit verenigingen. Draag tijdens het vervoer zoveel mogelijk een mondkapje.

We hopen dat jullie allemaal gezond blijven, en ondanks deze maatregelen nog lekker kunnen sporten met elkaar.

Namens het bestuur,

Ronald Plat